Platforma online Netflix îşi extinde reţeaua în Europa; concurenţii ei devin tot mai îngrijoraţi
Netflix, lider mondial în acest sector, care a depăşit 50 de milioane de abonaţi în lume, dintre care aproximativ trei sferturi (36 milioane) sunt utilizatori din Statele Unite, şi-a fixat...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lanţul de cafenele 5 to go intră pe piaţa bulgară printr-un parteneriat cu Minimart, reţea de magazine de proximitate cu aproximativ 200 de puncte de vânzare
- Velin Ganev, CEO Danubius: Numărul de mici comercianţi din România este în scădere. Cornershop-urile dispar din ce în ce mai mult, durata lor de viaţa lor este din ce în ce mai mică
- ZF Retail. Deficitul comercial şi lipsurile din producţie pot fi acoperite doar cu o colaborare între retaileri şi producători pentru investiţiile de mâine. „Împreună putem fi mai puternici“
- David Alb, CEO Senneville: Trendul de a consuma tot mai mult produse româneşti, văzut şi la consumatori şi la retaileri, este o direcţie bună de dezvoltare
- Transavia, producător de carne de pasăre fondat de Ioan Popa, şi-a crescut valoarea portofoliului de branduri cu 10% în 2025 până la 115 mil. euro. Fragedo, principalul motor de creştere