Analiză pe preţ: cine „a mâncat“ cel mai mult din bugetul românilor în ultimii şase ani
Zece branduri de consum sunt mai scumpe cu 27% faţă de 2008. TVA, carburanţii sau „condiţiile“ supermarketurilor sunt responsabili de scumpiri
Preţul a zece branduri din industria bunurilor de larg consum, o piaţă de 10 mld. euro, a crescut la raft cu 27% din mai 2008 până în prezent, arată o analiză a ZF pe baza preţurilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Daniel Donici, Artesana Tecuci: „E foarte bine că există programe care ajută oamenii să se reintegreze pe piaţa muncii. Dar unde găseşti oameni care au lucrat o viaţă în siderurgie să vină să lucreze într-o fabrică de brânzeturi?“
- Farmavet, afaceri de 270 mil. lei din medicamente de uz veterinar: „Vrem să extindem capacitatea de producţie“
- C&A deschide patru magazine în 2024. „Avem în plan să extindem reţeaua“
- Grafic: Evoluţia importurilor şi exporturilor principalelor categorii de alimente
- Grafic: Evoluţia deficitului agroalimentar între 2014 şi 2023 (mld. euro)