INTERVIU
Cristophe de Korver, Gefco: Din cauza economiei slabe a României trenurile pleacă pline cu maşini la export, dar se întorc goale
Situaţia economică ar fi total schimbată dacă infrastructura ar fi dezvoltată, este de părere Cristophe de Korver, director general al Gefco România, una dintre cele mai mari companii de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Asigurătorii sunt împotriva eliminării despăgubirilor cash la RCA. ZF Live Mădălin Roşu, preşedintele BAAR: Dacă cineva are o daună, are două variante, să încaseze banii în contul propriu sau să repare vehiculul într-un service autorizat. Propunerea care
- ZF Live. Oana Neneciu, Ecopolis: „Depăşim valorile maxime admise pentru protejarea sănătăţii umane în Bucureşti. Trebuie să reducem viteza în zonele rezidenţiale, preferabil chiar în tot oraşul“
- ZF/First Bank Lecţii de Business. Marius Ştefan, Autonom: Dacă reuşeşti să îţi ţii orgoliul sub control, ai numai de câştigat. Dacă într-o întâlnire de business te controlezi şi mai mult asculţi decât vorbeşti, cine are de câştigat? Cine a vorbit sau cine
- ZF Live. Alin Burcea, preşedinte al ANAT şi fondatorul Paralela 45: Ne propunem să înfiinţăm un fond de garantare pentru agenţiile de turism, în care să strângem peste 20 mil. euro, şi unul pentru biletele de avion, cu care să ajungem la 100 mil. euro în
- Piaţa înmatriculărilor de maşini noi din România a scăzut în T1/2024 cu 10,1% an/an şi cu peste 25% în martie, a doua cea mai mare scădere din UE