Strategia Lego pe piaţa de 120 mil. euro a jucăriilor

Lego a ajuns în 200 de hipermarketuri şi magazine specializate, iar vânzările cresc cu peste 10% anual

„Cărămizile“ producătorului de jucării Lego, cu afaceri de 3,4 mld. euro la nivel mon­dial, au ajuns în 200 de ma­ga­zine din România, în frunte cu lan­ţu­rile de hipermarketuri...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.