Călin Clej, PepsiCo : acum 15 ani visul suprem era să te angajezi într-o multinaţională. Acum se amplifică modele de business bazate pe relevanţa locală

Călin Clej, marketing manager în cadrul diviziei de băuturi a PepsiCo România, spune că în urmă cu 15 ani mentalitatea generaţiei din care face parte era definită de efortul fiecăruia...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.