Produsele din import îşi fac tot mai mult loc pe rafturi. Uleiul şi laptele au ajuns la 37% din piaţă, iar opt din zece mere vin din import
Produsele de import au devenit tot mai prezente pe rafturile magazinelor din România în ultimii ani, cele mai afectate categorii alimentare fiind fructele şi legumele, cu un total de 70-80%...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Inflaţia din ultimii doi ani schimbă formatele de magazine şi îi determină pe retaileri să pună pe piaţă formatul hard-discount
- Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
- Românii pun mai mulţi bani în coşul de economii decât în cel de cumpărături. Carrefour România: Anticipăm că vânzările cu ocazia sărbătorilor pascale nu se vor ridica la nivelul celor din anii anteriori, precauţia fiind principalul motiv
- Antreprenori locali. Cum vrea Cristian Rusu să relanseze Rus Savitar, grup pe care l-a răscumpărat de la Greenbridge: Vrem să aducem compania pe break-even. Începem să reconstruim cu 200 de oameni
- Afacerile producătorului de mobilier tapiţat Mobila Dalin, controlat de famila Cotoi din Reghin, au scăzut cu aproximativ 8% în 2023, ajungând la 48,9 mil. lei