O sticlă de Coca-Cola este mai scumpă cu 37%. Vânzările firmei au scăzut cu 22% în volum

O sticlă de doi litri de Coca-Cola costă astăzi 4,94 lei pe site-ul magazinului online al Carrefour, cu 37% mai mult decât în vara lui 2008, în ultimele luni de boom economic, potrivit...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.