Radu Ionescu, Kinecto, Dragoş Grigoriu, o asociere de cinci ani şi o vânzare de 5 milioane de euro
„În următorii cinci ani vom vedea an de an creşteri de două cifre pe piaţa de publicitate online“
Radu Ionescu, 35 de ani, antreprenorul care a vândut recent împreună cu Dragoş Grigoriu agenţia de publicitate digitală Kinecto către britanicii de la Aegis Group pentru 5 mil. euro,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Miercuri, 22 mai, ZF şi CEC Bank vă aşteaptă la ora 16.00 la conferinţa ZF Investiţi în România – ediţia Iaşi. Bogdan Neacşu, preşedintele CEC Bank, se întâlneşte cu mediul de afaceri
- Unilever are în plan investiţii de 4 milioane de euro în fabrica de îngheţată de la Suceava în 2024-2025. „De la achiziţia Betty Ice, suprafaţa şi volumul de producţie s-au dublat“
- Compania Carmolimp din Braşov lansează micii ”Litălşi” pe Broadway, în cadrul Zilei României la New York, pe 16 iunie
- Puterea brandului propriu. Dr. Max a intrat cu brandul propriu de medicamente şi produse farmaceutice în primii 20 de jucători după numărul de cutii vândute către pacienţi în ultimele şase luni. Cine produce marcă privată pentru Dr. Max?
- Digi Communications anunţă că se pregăteşte pentru lansarea serviciilor în Belgia din această vară. Acţiunile cresc cu 7% la Bursa de Valori Bucureşti