Raiffeisen a primit anul trecut peste 36.000 de reclamaţii de la clienţi. Rata de rezolvare: 71%

Raiffeisen Bank a înregistrat 36.327 de reclamaţii de la clienţi pe parcursul lui 2012, în creştere cu circa 24% faţă de 2011, peste 70% din cazuri primind rezoluţii pozitive, comparativ...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.