Vânzările Ambient au crescut cu 9%, la 150 mil. euro
13 mai 2013
Cifra de afaceri a companiei Ambient din Sibiu, controlată de omul de afaceri Ioan Ciolan, a crescut anul trecut cu aproape 9%, la 150 de milioane de euro, iar reţeaua a revenit pe profit, potrivit informaţiilor furnizate de reprezentanţii companiei, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de bricolaj şi distribuţie de materiale de construcţie.
Reprezentanţii companiei şi-au propus şi pentru acest an o creştere a vânzărilor de cel puţin 10%. Circa 55% din vânzările firmei sunt realizate prin divizia de distribuţie, care colaborează cu circa 3.000 de firme de construcţii, iar reţeaua de magazine nu îşi va relua creşterea în următorii ani, în condiţiile în care obiectivul firmei rămâne consolidarea financiară.
Ambient, la fel ca majoritatea afacerilor româneşti din comerţ, a suferit în perioada 2009-2010 o scădere bruscă a vânzărilor. Ulterior, compania a început un proces de restructurare, în condiţiile în care datoriile bancare se ridicau la circa 70 mil. euro. „Creşterea din ultimii ani ne arată că suntem îndreptaţi pe un drum sănătos, pe termen lung“, a declarat Ioan Ciolan.
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
- Prăbuşirea podului Baltimore: accidentul dezvăluie încă o dată fragilitatea comerţului mondial. Care ar putea fi implicaţiile?
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Briefingul zilei de 28 martie 2024
- Campania ZF Fabricile României. Cum arată clasamentul celor mai mari producători din Covasna? Top 50 companii producătoare înregistrează venituri de 4 miliarde lei. Jumătate dintre companiile prezente în clasament au avut venituri de sub 20 mil. lei în 20
- Wienerberger: „Scăderea puterii de cumpărare a avut un impact negativ, noile construcţii fiind cel mai puternic afectate“. Veniturile Wienerberger pentru ţările din estul Europei au fost anul trecut de 1,192 mil. euro, în scădere cu 21% faţă de anul prece