Planul Subway: 40 de restaurante până în 2015
Lanţul Subway, intrat pe piaţa locală acum un an de zile cu un restaurant în zona Piaţa Victoriei din Capitală, vrea să ajungă până la finalul lui 2015 la o reţea de 40 de unităţi....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grupul italian Artsana, care produce în România textile pentru brandul Chicco, şi-a redus an de an numărul de angajaţi din fabrica de la Botoşani. “Volumele de producţie sunt mici”
- Colliers: Piaţa românească de investiţii imobiliare a încheiat primul trimestru cu tranzacţii de 202 milioane de euro, înregistrând cea mai mare creştere la nivel regional
- Analiză Saxo Bank: Metalele conduc cursa sectorului mărfurilor către maximul din ultimele 15 luni. Sectorul cerealelor şi-a revenit în mai, după ce atinsese minimul ultimilor trei ani în martie
- Exclusiv ZF Corporate Thibaut Boidin, CEO Heineken România: Productia din România se vinde 99% pe piata locală. Vânzările din restaurante sau baruri reprezintă doar 10%, jumătate sau chiar o treime din cât reprezintă în alte tări, şi mizăm pe creşterea lor
- Brandul românesc LUCA merge la Varşovia şi deschide o simigerie