Dragoş Dinu despre obiectivele sale la Domo: EBITDA pozitiv şi o creştere de 7-10%
Dragoş Dinu, care recent a fost numit CEO al retailerului de electronice, electrocasnice şi produse IT Domo, spune că anul acesta obiectivul său este optimizarea businessului, ceea ce...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Stup Edition. Silvia Zaha s-a inspirat de pe pieţele din afara ţării şi a adus în România un concept de business prin care vinde produse şi experienţe pentru dezvoltarea personală
- Premier Restaurants România, operatorul retelei McDonald's, are în plan deschiderea a şapte noi restaurante în 2024 şi modernizarea unor unităti mai vechi, după investitii de 90 milioane lei anul trecut
- Costică Mişaca, Sphera Franchise Group: Lucrăm cât se poate de mult cu producători locali, peste 80% - 90% din volumul cărnii de pui provine din România, de la producători locali
- Producătorul de vinuri Purcari Wineries a realizat în primul trimestru venituri de 81,6 milioane lei, în creştere cu 11%, în timp ce profitul net s-a redus cu 15%, la 10,8 milioane lei
- Un semnal nu tocmai bun: România a avut o creştere economică de doar 0,1% în primul trimestru al anului fată de perioada similară din 2023. În spatele cifrelor, economia de bază, în frunte cu industria, continuă să fie afectată de incertitudini