Şef peste 65 de ţări. Românul Silviu Popovici a fost numit de gigantul PepsiCo la conducerea unui business de 10 miliarde de dolari
El este cel mai puternic executiv român din cadrul PepsiCo, un gigant cu venituri anuale de 61 de miliarde de dolari, pentru care lucrează de circa cinci ani.
Silviu Popovici, românul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cristina Tudoran, partener, Filip & Company: Confirm că şi din perspectiva noastră se întâmplă disponibilizări. Se sparge bula aceasta creată în pandemie, în IT, în principal. Dar aceste disponibilizări încep silenţios şi de multe ori se termină silenţios
- Ioana Cazacu, Popovici Niţu Stoica şi Asociaţii: regulamentul european privind inteligenţa artificială nu ocoleşte nici zona de resurse umane. Vor fi interzise sistemele de inteligenţă artificială care au ca scop recunoaşterea emoţiilor la locul de muncă
- Ana Moldovanu, Culture & People Regional Head - STADA România: În industria farma tehnologia şi AI-ul sunt prezente. Noi vrem să fim cât mai fără hârtie posibil, atât cât ne permite legislaţia
- Cosmin Spineanu, Manager Vânzări Corporate, iSTYLE România: Începem să vedem o reîntoarcere la birouri. Dacă în anii trecuţi se solicita livrarea comenzilor către adresele angajaţilor, acum se solicită livrarea la sediul companiilor
- Aurelia Mihai, Head of Talent (Recruitment, Learning and Development), Auchan: La case o să se tot schimbe tehnologiile şi platformele şi modurile de plată. Iar oamenii trebuie să aibă versatilitatea asta, să aibă deschiderea să schimbe, poate la doi ani,