Marii angajatori ai ultimului deceniu (iunie 2009 - iunie 2018): Nouă din zece locuri de muncă noi au fost create în centre de servicii, în turism sau în industria auto. „Marile companii de telecomunicaţii şi numeroase call center au văzut în România un paradis: tineri vorbitori de limbi străine, cu bune abilităţi pe digital”
Peste 290.000 de noi locuri de muncă, adică 90% din totalul celor peste 322.000 de joburi noi care au apărut pe piaţa muncii în ultimii zece ani, au fost create în trei sectoare:...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Angajaţii BCE, revoltaţi cu privire la folosirea unui ulei de măsline de calitate inferioară la cantine
- O nouă emisiune în grila ZF Live: ZF Profesii Liberale, în fiecare luni, de la ora 16:30, în parteneriat cu Libra Internet Bank
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Comerţul, unul dintre cei mai mari angajatori din economie, trage salariul mediu în jos. Un angajat din comerţ câştigă, în medie, cu 11,5% mai puţin decât salariul mediu net pe economie. Ecartul e la minimul ultimilor ani, dar există în continuare
- Conferinţa ZF HR Trends 2024 „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor“. Cele mai mari două provocări în resurse umane: apariţia şi utilizarea roboţilor şi managementul emoţiilor angajaţilor