STRATEGIE
Producătorul de cosmetice Farmec Cluj şi-a dublat businessul în cinci ani pariind pe lansarea a 100 de noi produse anual şi pe segmente noi. Cea mai recentă mutare a companiei este pătrunderea pe segmentul de machiaj
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice după cifra de afaceri de aproape 200 mil. lei în 2016, a acoperit în ultimii ani cele mai importante segmente de piaţă, de la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Briefingul zilei de 25 aprilie
- ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
- Câţi medici de laborator avem? Analizele pacienţilor trec prin mâinile a 2.000 de specialişti, „vânaţi“ de toate companiile din sănătate
- Grupul Monza Ares investeşte 5 mil. euro în dotarea sălilor de angiografie cu echipamente Philips
- Siemens Healthineers, divizia de sănătate a Siemens, a lansat echipamentul de rezonanţă magnetică MAGNETOM Flow, iar prima clinică din România în care va fi instalat este Dorna Medical din Borşa, Maramureş