Inditex a avut o creştere a afacerilor de 7% pe fondul majorării cu 41% a vânzărilor online ale Zara

14 mar 2018 Autor: Probe

Vânzările online ale magazinului Zara au crescut în 2017 cu 41%, ceea ce a generat o creştere a Grupului Inditex - care deţine brandurile Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home şi Uterqüe - de 7%, înregistrând un profit de 3,37 miliarde de euro, relatează BBC.

Reprezentanţii grupului Inditex au declarat că, în 2017, 10% din vânzările totale au fost online, înregistrând un profit net de 3,37 miliarde de euro şi venituri de 25,34 miliarde de euro.

Cifra de 10% pentru vânzările online nu este cu mult sub cea de 12% înregistrată de rivalul grupului, H&M, dar este mult mai scăzută decât cea de 40% consemnată de compania britanică Next.

La finalul anului trecut, Inditex a avut 7.475 de magazine la nivel mondial, cu o creştere netă de 183.

În 2017, site-urile Inditex au fost vizitate de 2,42 miliarde de vizitatori şi au înregistrat 249.000 de comenzi pe oră.

Acţiunile au scăzut cu 2,5% în Madrid, până la 23,65 euro, iar în ultimele 12 luni au scăzut cu aproape 25%.

Inditex este fondată şi deţinută de miliardarul Amancio Ortega, al patrulea cel mai bogat om din lume, iar în România compania este prezentă prin brandurile Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Uterqüe.

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.