Analiză

Veniturile cumulate ale firmelor de media si publicitate au scăzut in medie cu 17% pe an, între 2008 şi 2013

Veniturile cumulate ale companiilor din domeniul media si publicitate din Romania au prezentat o tendinta descrescatoare în perioada 2008-2013, scăzând intr-un ritm mediu anual de 17%. ...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.