Tranzacţie pe piaţa media. Agenţia de publicitate Centrade Integrated, fondată de Radu Florescu, a fost preluată de reţeaua Cheil Worldwide

2 mai 2018 Autor: Roxana Rosu

Radu Florescu a venit în România alături de fraţii săi Nick şi John la începutul anilor ’90 şi au înfiinţat împreună grupul cu activităţi în industria publicităţii Centrade

„Colaborarea noastră din ultimii doi ani a produs rezultate im­por­tante pentru clienţii noştri şi ne dorim ca pe viitor să devenim tot mai vizibili în regiune, în zona de marketing digital.“

Cheil Worldwide, una dintre cele mai importante reţele de comunicare pe plan glo­bal, a achiziţionat pachetul majoritar de ac­ţiuni al agenţiei de publicitate Centrade Inte­grated, fondată de Radu Florescu, ca parte a strategiei de a construi platforme de business care să susţină viitoarea extindere printr-o activitate intensă de fuziuni şi achiziţii.

Radu Florescu a venit în România alături de fraţii săi Nick şi John la începutul anilor ’90 şi au înfiinţat împreună grupul cu activităţi în industria publicităţii Centrade. Compania are sediul central în Bucuresti şi are cu birouri in Belgrad, Budapesta şi Zagreb.

„Ne bucurăm să fim cu adevărat inte­graţi în reţeaua Cheil. Colaborarea noastră din ultimii doi ani a produs rezultate im­por­tante pentru clienţii noştri şi ne dorim ca pe viitor să devenim tot mai vizibili în regiune, în zona de marketing digital“, a comentat Ra­du Florescu, CEO al Centrade Inte­grated.

Businessul digital al agenţiei a înregistrat o creştere semnificativă de 80% în ultimii doi ani, ceea ce a condus anul trecut la o creştere totală a veniturilor de 54%.

Cheil Worldwide a anunţat pentru primul trimestru din 2018 o creştere de 10% a venitului consolidat, cu o creştere a profitului operational de 12% (17% a fost creşterea profitului operaţional înainte de impozitare).

Agenţiile afiliate la Cheil au înregistrat, de asemenea, o evoluţie financiară pozitivă în comparaţie cu anul anterior.

Dat fiind acest moment favorabil pentru reţea, Cheil se aşteaptă ca achiziţia Centrade Integrated să contribuie la extinderea platformei sale de business în Europa, dar şi la consolidarea businessului global, care reprezintă 75% din venitul total al reţelei globale.

Cheil Worldwide va continua procesul de extindere prin fuziuni şi achiziţii, vizând agenţii specializate, cu expertiză în zona de inovare digitală pe baza analizei de date, marketing digital şi e-commerce.

Grupul are sediul central la Seul şi operaţiuni în 44 de ţări pe plan global, cu peste 6.200 de angajati. Reţeaua include Cheil Worldwide, Barbarian Group, BMB, Bravo Asia, Iris Worldwide, McKinney şi One Agency.

 

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 03.05.2018

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.