Francezii de la AccorHotels au achiziţionat o platformă cu 300.000 de utilizatori, care oferă soluţii pentru catering

8 iun 2018 Autor: Cristina Bellu

Grupul francez AccorHotels, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere din lume, a anunţat achiziţionarea platformei Adoria, care permite industriei de catering să optimizeze managementul aprovizionării.

Fondată în Franţa, în 2003, Adoria este utilizată de 2.700 de organizaţii şi reuneşte 300.000 de utilizatori activi şi peste 800 de producători şi distribuitori.

"Sunt încântată de adăugarea companiei Adoria la gama de servicii a Grupului, care completează achiziţiile recente ale AccorHotels în sectorul de catering. Această achiziţie este în concordanţă cu strategia noastră de a achiziţiona cei mai inovativi şi vizionari jucători de pe diverse pieţe, pentru a oferi clienţilor şi partenerilor noştri o gamă din ce în ce mai largă de servicii complementare. Scopul nostru este de a sprijini dezvoltarea internaţională a Adoria, beneficiind în acelaşi timp, de experienţa sa şi de o echipă extrem de calificată.", a spus Caroline Tissot, Chief Group Procurement Officer în cadrul AccorHotels.

Platforma oferă soluţii centralizate pentru gestionarea licitaţiilor, achiziţiilor, logisticii şi producţiei. Această suită de module garantează că toţi actorii din lanţul de catering oferă un serviciu de calitate, de la producător la consumator, şi asigură rentabilitatea acestora.

În România, parterenul strategic al Accor este Orbis, cel mai mare lanţ de hoteluri din Polonia şi Europa Centrală şi de Est. Orbis deţine peste 120 de hoteluri şi este singurul licentiator pentru toate brandurile AccorHotels în 16 ţări: Bosnia şi Herzegovina, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Macedonia, Moldova, Muntenegru, Polonia, România, Serbia, Slovacia şi Slovenia.

Grupul are în total peste 20.000 de camere. Hotelurile operează sub brandurile Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles şi ibis budget. În România, Orbis operează patru hoteluri sub brandul ibis, trei sub bradul Mercure şi câte unul sub brandurile Novotel, Pullman şi ibis Styles. Hotelurile sunt doar administrate de Orbis, dar nu sunt deţinute de către grupul hotelier.
 

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.