Interviu

Schimbare de proporţii într-un sector de 10 miliarde de euro: MOL intră în top 3. Kinga Daradics: „Mereu am zis că avem încredere în piaţă. Strategia noastră a fost de creştere. Mă bucur tare mult că după atâţia ani nu trebuie să încep din nou cu sintagma piaţa scade.“

MOL România , filiala gru­pului petrolier ungar MOL, jucător care a avut una dintre cele mai agre­sive politici de extindere pe piaţa locală, spune că din punctul de vedere al volumelor...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.