Mol face trecerea de la statutul de retailer de carburanţi la cel de jucător activ în zona de servicii pentru consumatori
Retailerul de carburanţi Mol se va axa într-o mai mare măsură asupra serviciilor pentru consumatori în special prin intermediul brandului Fresh Corner. Compania preconizează că va ajunge...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursa de Valori Bucureşti a urcat cu 1,3% săptămâna aceasta, după patru şedinţe de creştere din cinci. Pieţele europene, în scădere vineri
- Exclusiv ZF Corporate Rezultatele operaţionale ale Petrom nu surprind piaţa. Urmează o perioadă de prudenţă înainte de revizuirea ratingului de ţară, remarcă un analist
- Preţurile la electricitate intră în teritoriu negativ în Franţa pe fondul producţiei record de energie solară
- Polonia renunţă la planurile de separare a activelor din domeniul cărbunelui din companiile de stat
- Companiile americane de utilităţi plănuiesc scumpiri majore ale electricităţii pe fondul cererii explozive venite din partea centrelor de date