Elena Călin, CEO la UP! Your Service România: Aproape unu din doi români face o reclamaţie atunci când nu e mulţumit de serviciile unei companii

Unul dintre indicatorii folosiţi de companiile care vor să vadă ce imagine au serviciile pe care le oferă în faţa clienţilor este reprezentat de reclamaţiile pe care le fac clienţii în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.