Producătorul mărcilor de cafea Doncafé şi Amigo: Social media reprezintă de mult timp al doilea canal de comunicare pentru noi şi câteodată chiar primul
Mediul online şi social media au devenit al doilea canal de comunicare pentru Strauss, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de cafea, în timp ce pentru anumite branduri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Profitul net al MHP Consulting din Cluj-Napoca, parte din grupul Porsche, a crescut cu 64,6% în 2024, ajungând la 17,1 mil. lei
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 7 mai 2025
- Aplicaţia zilei: AI Search with Sources
- UNICORNUL DE LA PAGINA 11: Spendesk
- Liviu Drăgan, antreprenorul care a fondat două dintre cele mai de succes companii de IT din România - TotalSoft şi Druid AI - a încetat din viaţă