Producătorul mărcilor de cafea Doncafé şi Amigo: Social media reprezintă de mult timp al doilea canal de comunicare pentru noi şi câteodată chiar primul
Mediul online şi social media au devenit al doilea canal de comunicare pentru Strauss, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de cafea, în timp ce pentru anumite branduri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Idei care schimbă lumea. Poveşti de antreprenoriat agil şi rapid, adaptat şi rezilient
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Oameni şi companii. Un antreprenor, 1.000 de locuri de muncă
- Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informatică – ICI Bucureşti şi Politehnica Bucureşti construiesc prima AI Factory din România, proiect care include achiziţia unui supercomputer optimizat pentru inteligenţă artificială
- Top 100 companii antreprenoriale din România
- Sorin Pâslaru, redactor-şef ZF: Argument Top 100 companii antreprenoriale