Grupul Floria a avut afaceri de 10 mil. lei anul trecut, dublu faţă de 2015. Online-ul a generat 45% din vânzări. În primul semestru din 2017 grupul a ajuns deja la 8,2 milioane lei

Grupul Floria, specializat în distribuţia şi comercializarea de flori şi aranjamente florale, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 10 milioane lei, de două ori mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.