Cea mai dureroasă decizie pentru grupul Digi: pleacă după 23 de ani din Ungaria - unde ajunsese, în ciuda mediului ostil, la un business de 200 mil. euro şi peste un milion de abonaţi. Cumpărătorul: un aliat al puterii
♦ În 2020, operaţiunile din Ungaria ale Digi au înregistrat venituri consolidate de 70 miliarde HUF (circa 200 milioane EUR) şi EBITDA ajustată de 19 miliarde HUF (circa 54 milioane EUR)....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Flip.ro, platforma de gadgeturi recondiţionate controlată de eMAG, raportează vânzări de 76 mil. lei în campania de Black Friday, cu 28.000 de clienţi în patru ţări
- Huawei şi-a reconfigurat strategia de business: Compania atacă segmentul IMM-urilor cu o suită de soluţii inteligente şi intră totodată şi în competiţia de pe piaţa stocării de energie industrială
- Top 5 cele mai citite ştiri din ZF în ultimele 24 de ore
- Aplicaţia zilei: Cambly - Learn English
- UN UNICORN PE ZI: Fal.ai