Aplicaţia Munch a start-up-ului din Ungaria care vrea să combată risipa alimentară a avut peste 5.000 de descărcări în prima lună de la lansarea în România
Munch, aplicaţia mobilă dezvoltată de start-up-ul din Ungaria cu acelaşi nume care şi-a propus să combată risipa alimentară, a înregistrat în prima lună de la lansarea pe piaţa din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Investiţii în metale preţioase. Care este interesul românilor de a cumpăra lingouri de aur? Urmăriţi ZF Live luni, 06 mai, ora 12:30, o discuţie cu Dimo STEFANOV, CEO Tavex
- Cum poate câştiga înotul teren în România? Care sunt investiţiile din spatele unui club de înot? Urmăriţi ZF Live luni, 06 mai, ora 12:00, o discuţie cu Bogdan CREŢU de la Aqua-Sport
- Compania Bolt a ridicat o finanţare 220 de milioane de euro şi se pregăteşte pentru listarea la bursă
- eMAG a adus încă 20 mil. lei la capitalul social al companiei din spatele platformei Tazz
- Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Piaţa românească de e-commerce a atins pragul de 7 mld. euro şi se află într-un moment de stabilizare