30.000 de români lucrează în centrele de suport şi outsourcing în multinaţionalele locale, iar numărul acestora creşte anual cu 10-20%
Peste 30.000 de români s-au angajat în ultimii ani în centrele de servicii şi de business process outsourcing (BPO - externalizare a proceselor de business) ale unor multinaţionale precum...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Pariu pe IT-ul autohton: unii dintre cei mai mari retaileri din lume deschid în România nu doar magazine, ci şi centre de tehnologie
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 25 aprilie 2024
- Aplicaţia zilei. Linga: Books with translations
- Subsidiara din România a nemţilor de la CANCOM, un integrator de echipamente şi servicii de IT, aproape şi-a dublat profitul net în 2023, în timp ce numărul de angajaţi a stagnat
- Radu Opriş, care a preluat recent funcţia de general manager internaţional în cadrul SoftOne Group: Vrem să accelerăm dezvoltarea companiei pe plan local şi ne uităm şi după achiziţii