Magazinele mallului din Băneasa au avut vânzări de 200 de milioane de euro. Şeful mallului: „Sunt branduri care cresc cu 30%, altele care scad cu acelaşi procent“

George Argentopoulos, managerul care de mai bine de doi ani a preluat conducerea proiectului Băneasa din nordul Capitalei, cel mai puternic pol comercial din Bucureşti şi din ţară, spune că...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.