Exporturile de bunuri sunt dependente excesiv de multinaţionale. România are nevoie de o agenţie de marketing internaţional care să promoveze firmele româneşti care exportă sau care investesc în străinătate

Firmele româneşti trebuie ajutate de o agenţie de marketing pentru a intra pe pieţe externe sau pentru a investi în altă ţară, iar acest lucru va conduce la creşterea competitivităţii...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.