Portul Constanţa, principala poartă de tranzit pentru mărfurile care intră şi ies din România, a depăşit pragul de 300 de milioane de lei
Conducerea companiei anunţă investiţii în dezvoltarea infrastructurii.
Portul Constanţa, cel mai mare din ţară şi al doilea cel mai mare de la Marea Neagră (după portul Novorossiisk...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Ce perspective are TTS după trei trimestre consecutive de pierderi şi înjumătăţire a preţului acţiunilor în ultimul an? Compania şi-ar putea rectifica bugetul pe 2025. Ce spune Erste
- Autostrada A0 Sud este finalizată: Grecii de la AKTOR dau în trafic Lotul 3
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Construcţia de nave. Provocările din industria şantierelor navale
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Maşini, utilaje. Creştere moderată, dar inegală în industria echipamentelor
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Componente. Jumătate pe plus, jumătate pe minus