Portul Constanţa, principala poartă de tranzit pentru mărfurile care intră şi ies din România, a depăşit pragul de 300 de milioane de lei
Conducerea companiei anunţă investiţii în dezvoltarea infrastructurii.
Portul Constanţa, cel mai mare din ţară şi al doilea cel mai mare de la Marea Neagră (după portul Novorossiisk...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Laboratorul de creaţie al industriei auto româneşti, punctul zero care a stat la baza primului SUV fabricat în România şi vândut astăzi în peste 40 de pieţe europene
- AnimaWings, companie deţinută de fondatorii Christian Tour, va opera din 5 noiembrie zboruri săptămânale din Bucureşti spre München
- Industria germană este prinsă într-o criză profundă
- Pagina verde. EcoNews ZF. Consumatorii români au returnat în perioada ianuarie-iulie aproximativ 3 miliarde de ambalaje cu garanţie, din care jumătate au fost din plastic
- Reportajul săptămânii. În ce ţară trăim. Laboratorul de creaţie al industriei auto româneşti, punctul zero care a stat la baza primului SUV fabricat în România şi vândut astăzi în peste 40 de pieţe europene