Aportul Rabla la vânzări este diferit de la marcă la marcă"

Militaru, Seat: Rabla nu mai are un impact real. 95% din maşini s-ar fi vândut oricum. Nepredic­tabi­litatea programului şi schimbarea de la un an la altul creează bulversare şi pentru clienţi şi pentru dealeri

Impactul puternic al programului Rabla este cuantificat pe piaţa maşinilor accesibile, în general de sub 10.000 de euro, în timp ce peste acest prag progra­mul de casare nu influenţează...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.