Aportul Rabla la vânzări este diferit de la marcă la marcă"
Militaru, Seat: Rabla nu mai are un impact real. 95% din maşini s-ar fi vândut oricum. Nepredictabilitatea programului şi schimbarea de la un an la altul creează bulversare şi pentru clienţi şi pentru dealeri
Impactul puternic al programului Rabla este cuantificat pe piaţa maşinilor accesibile, în general de sub 10.000 de euro, în timp ce peste acest prag programul de casare nu influenţează...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Delia Mircea, proprietar Contzilla: Începutul de an a adus presiune din partea Fiscului asupra antreprenorilor cu creşterea de taxe dar şi la nivel declarativ
- Exclusiv ZF Corporate Sterică Fudulea, CNIPMMR: Anul trecut s-au înfiinţat cu 68.139 de companii mai multe faţă de 2022. Apetitul antreprenorial este pozitiv, avem nevoie de mai multe programe de susţinere.
- În încercarea disperată de a opri prăbuşirea totală a Tesla, Musk anunţă că noul model ieftin va fi lansat mult mai curând. Acesta ar urma să coste până în 25.000 de dolari
- Grafic: Numărul de kilometri de autostrăzi daţi în folosinţă în fiecare an din ultimii 10 ani şi cheltuielile cu investiţiile ale Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR)
- Grafic: Cum arată reţeaua rutieră din România