Grupul german Ars Altmann, cu clienţi precum Dacia şi Ford, a finalizat un terminal logistic de 40.000 mp în localitatea Leordeni, din judeţul Argeş
Compania germană de logistică şi transport pentru industria auto Ars-Altmann, cu afaceri de 350 de milioane de euro şi peste 4 milioane de metri pătraţi de spaţii logistice în Germania,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Reportajul săptămânii. În ce ţară trăim. Laboratorul de creaţie al industriei auto româneşti, punctul zero care a stat la baza primului SUV fabricat în România şi vândut astăzi în peste 40 de pieţe europene
- Cea mai nouă uzină auto a Americii este plină de roboţi dar are în continuare nevoie de atingerea umană
- Deutsche Bahn Cargo România, divizia de transport marfă pe calea ferată a gigantului german Deutsche Bahn, afaceri de 428 mil. lei anul trecut, minus 11%. A ajuns la 960 de angajaţi
- Statul „pariază“ 171 de milioane de lei pe industria auto: Dacia şi Dräxlmaier, primii beneficiari ai noii scheme de ajutor pentru investiţii în sectorul automotive
- Bucureştiul pregăteşte investiţii de 70 de milioane de euro în infrastructură, dar fără soluţii clare pentru gestionarea traficului: cu pasajul Lujerului închis şi fără tramvaiul 41, cartierele Militari şi Drumul Taberei se pot bloca