Evoluţia numărului de maşini casate şi a celor noi achiziţionate prin programul "Rabla": Aproape jumătate de milion de maşini casate
Anul acesta prin intermediul programului "Rabla" se vor casa circa 20.000 de maşini vechi, după ce anul trecut s-au casat peste 44.700 de unităţi, conform datelor APIA. Vârful de casări a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Prima maşină zburătoare autohtonă a Turciei „decolează“
- Gigantul auto chinezesc îşi schimbă strategia în ceea ce priveşte fabricile europene
- Cine pariază pe chinezii de la BYD în România: Ţiriac Auto în Bucureşti şi Cluj, Plus Auto la Craiova. Ţiriac Auto a semnat şi cu sud-coreenii de la KGM
- Întârzierea programului Rabla în 2025 şi presiunea cursului valutar deja îngreunează vânzările de maşini. De partea cealaltă, Ford mizează pe Puma Gen-E, primul autoturism electric produs în România, pentru a impulsiona cererea
- Test Auto ZF: Ford Puma Gen-E, Electrica “Made in Romania”, la Craiova