Carpatair renunţă după 13 ani la hubul de la Timişoara, unde mai rămâne cu cinci zboruri
Carpatair, singura companie românească privată de aviaţie care a rezistat pe piaţă, a decis să închidă nodul aerian de la Timişoara, acuzând politicile comerciale...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Prima maşină zburătoare autohtonă a Turciei „decolează“
- Gigantul auto chinezesc îşi schimbă strategia în ceea ce priveşte fabricile europene
- Cine pariază pe chinezii de la BYD în România: Ţiriac Auto în Bucureşti şi Cluj, Plus Auto la Craiova. Ţiriac Auto a semnat şi cu sud-coreenii de la KGM
- Întârzierea programului Rabla în 2025 şi presiunea cursului valutar deja îngreunează vânzările de maşini. De partea cealaltă, Ford mizează pe Puma Gen-E, primul autoturism electric produs în România, pentru a impulsiona cererea
- Test Auto ZF: Ford Puma Gen-E, Electrica “Made in Romania”, la Craiova