BMW caută parteneriate cu firme de software locale. „Softul va împinge industria auto tot mai mult“
Joachim Goldbach, vicepreşedinte pentru achiziţii, ConnectedDrive şi comunicaţii, alături de Alexandru Petrescu, ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri, s-au...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- „Cred în oameni, în asumare, tenacitate şi curaj”
- Schimbare de 180 de grade în piaţa auto: Giganţi precum Renault, VW, Nissan sau Stellantis studiază maşinile chinezeşti şi angajează ingineri chinezi pentru a învăţa de la rivali. ”Sincer, chinezii au învăţat mult timp de la europeni, iar acum se inversea
- Cel mai mare service de remorci din ţară, cu 115 angajaţi: Venitul unui mecanic ajunge la 7.000-8.000 de lei net lunar, dar găsim greu meseriaşi, am adus cinci din Iran
- Gigantul polonez InPost achiziţionează Sending din Spania pentru a-şi extinde reţeaua iberică
- Cei mai mari jucători din economie: 20 de ani. Imposibil de detronat. Care sunt liderii de piaţă pentru care de două decenii nu există decât primul loc. Automobile Dacia domină piaţa auto cu o cifră de afaceri care a crescut de şase ori faţă de 2005