Bilanţul Dacia în 2016: marca românească a ajuns la un pas de 600.000 de autovehicule vândute
Vânzările sub brandul românesc au urcat cu 6% în 2016 faţă de anul precedent, la 584.000 de maşini, potrivit datelor companiei.
Mărcile Automobilele Dacia sunt produse în prezent...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Care sunt investiţiile prioritare pentru Guvernul Bolojan în infrastructura de transport
- Şeful Dacia despre plecarea CEO Renault din funcţie: „Avem un traseu clar, bine definit, pentru Dacia. Modelele viitoare sunt în lucru“, spune Denis Le Vot după plecarea lui Luca de Meo
- Deltamed, producător de vehicule pentru intervenţii speciale, la final cu investiţia de 1,8 mil. euro într-o unitate nouă de producţie la Aiud
- Utilizarea tehnologiei Starlink poate îmbunătăţi calitatea accesului la internet la bordul trenurilor PKP Intercity, relatează Rynek Kolejowy.
- Un producător polonez de trenuri ieşit recent din restructurare are atât de multe comenzi pentru transportul local şi export, inclusiv pentru România, încât a trebuit să-şi mărească fabrica. Industria feroviară est-europeană duduie. Aceasta înseamnă că şi